to jedna z najbardziej rozwijających się branży w sieci. W sumie dosłownie każda firma ma stronę w sieci, a świeżo powstałe chcą ją sprawnie stworzyć. Jednak czy opłaca się inwestować w stronę firmową?
Firma bez strony...
Dzisiaj firma bez strony internetowej nie istnieje i powinien wiedzieć to każdky, kto chce prowadzić biznes, a zwłaszcza internetowy. Załóżenie profesjonalnej strony niestety kosztuje i nie można w tym temacie oszczędzać, ponieważ to w końcu nasza wizytówka w sieci.
Jeżeli strona będzie wygladała 'tanio' to takie samo zdanie wyrobi sobie klient i najzwyczajniej w świecie pójdzie do konkurencji. Strona firmowa powinna sie wyróżniać na tle innych, konkurencyjnych stron. Przyciagać treścią i oczywiscie samą ofertą. Dobre i chwytliwe teksty również sporo pomogą w zdobywaniu nowych klientów.
Prowadzenie strony firmowej
Współczesny biznes warto prowadzić na wielu płaszczyznach i reklamować usługi w rożnych źródłach. Strona internetowa wydaje się być podstawą w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie. Zwłaszcza usługi bardziej współczesne, takie jak serwis komputerowy, czy naprawa telefonów. Ludzie będę chcieli znaleźć Twoją ofertę właśnie w sieci.
Jeżeli jej nie znajdą to znajdą stronę konkurencji, a to strata nie jednego, nie dziesięciu, ale nawet setek potencjalnych klientów! Niestety dalej wiele przedsiębiorców wydaje się być przekonana, ze strony nie potrzebują, a szkoda.
Zakupy w internecie i bezpieczeństwo
Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych. W przypadku sklepu internetowego o względnym bezpieczeństwie można mówić dopiero wówczas, gdy spełnione są przynajmniej cztery podstawowe założenia:
-możliwość potwierdzenia tożsamości obu stron transakcji.
-szyfrowany kanał transmisji na drodze klient ? sprzedawca zapewniający poufność przesyłanych informacji, przede wszystkim numerów kart kredytowych. Obecnie stosowanymi rozwiązaniami są protokoły szyfrujące SSL (Secure Sockets Layer) oraz SET (Secure Electronic Transaction).
-zabezpieczenie serwera sklepu przed dostępem do prywatnych informacji o klientach przez osoby do tego nieupoważnione.
-zabezpieczenie serwera sklepu przed celowymi atakami przeprowadzanymi zarówno z zewnątrz (z Internetu), jak i od środka (z sieci lokalnej przedsiębiorstwa).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny