Nie dla tradycjonalistów

biura możemy już nie tylko oczekiwać obsługi przychodzącej do nas korespondencji czy wsparcia w dziedzinie księgowości, ale także na przykład pomoc w zakresie informatyki i innych pokrewnych dziedzin. Bardzo często dobrym dla kli

Nie dla tradycjonalistów

Czym przekonać do siebie klienta?

Coraz więcej firm zajmujących się obsługą wirtualnych biur oferuje swoim klientom coraz bogatszy zakres usług. Wybierając wirtualne biura możemy już nie tylko oczekiwać obsługi przychodzącej do nas korespondencji czy wsparcia w dziedzinie księgowości, ale także na przykład pomoc w zakresie informatyki i innych pokrewnych dziedzin. Bardzo często dobrym dla klienta rozwiązaniem jest także wykupienie w pakiecie ubezpieczenia, które może znacząco zwiększyć nasze bezpieczeństwo. Takie ubezpieczenie sprawia, że możemy być o wiele lepiej chronieni na przykład przed wypłynięciem naszych danych. Z drugiej strony, zapewnienie ubezpieczenia często decyduje o wyborze danej oferty dotyczącej wirtualnego biura i nic dziwnego, że coraz więcej firm uwzględnia tego rodzaju ubezpieczenie.


Wirtualne biuro - lista korzyści

Przedsiębiorca, który postanowi korzystać z wirtualnego biura może również liczyć na wiele korzyści, które wiążą się z tą opcją.

Są to:

znaczny spadek kosztów utrzymania biura,
spadek kosztów związanych z wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom,
uproszczenie w wypromowaniu firmy,
elastyczność w kwestii lokalizacji,
podwyższenie prestiżu firmy,
doświadczenie i bezpieczeństwo,
profesjonalny personel,
anonimowość prywatnych danych,
szereg dodatkowych usług administracyjnych

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


O administracji z Wikipedii

Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.

Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna



© 2019 http://auto-centrum.rzeszow.pl/